• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 4 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218468 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - 10:57
دو همدانی دیگر جان خود را بر اثر گازگرفتگی از دست دادند | همشهریان هشدارها را جدی نمی‌گیرند
سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد

دو همدانی دیگر جان خود را بر اثر گازگرفتگی از دست دادند | همشهریان هشدارها را جدی نمی‌گیرند

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به اینکه روز گذشته دو نفر دیگر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند، گفت: همشهریان هشدارها را جدی نمی‌گیرند و آمار متوفیان امسال نسبت به سال گذشته افزایشی است.

محمد مالمیر، سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه روز گذشته، دوشنبه، ۱۸ دی ماه یک مورد گازگرفتگی در شهرستان رزن به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: یک راننده ۳۹ ساله پس از توقف در کامیونش به خواب می‌رود که متأسفانه دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بود و جسد بی‌جانش در ماشین پیدا می‌شود.

 

مالمیر با اشاره به اینکه علت ورود گاز مونوکسیدکربن در زمانی که خودرو روشن است از مجاری بخاری کامیون هم امکان‌پذیر است، بیان کرد: طبق اظهارات شاهدات یک فقره پیک‌نیک هم درون کابین این کامیون بوده اما اینکه گاز گرفتگی از طریق بخاری بوده یا پیک‌نیک، در دست بررسی است.

 

فوت جوان ۲۵ ساله همدانی

 

وی به مرگ پسر جوان ۲۵ ساله‌ای در شهر همدان اشاره کرد و گفت: این جوان ۱۰ روز پیش به علت اینکه لوله بخاری منزلشان مشکل داشته، دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان و تلاش تیم پزشکی متأسفانه روز گذشته فوت می‌شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها با گاز مونوکسیدکربن در دی ماه به چهار مورد رسید، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال نیز ۲۵ نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب این چهار مورد، تاکنون تعداد فوتی‌ها به ۲۹ نفر رسیده است.

 

افزایش آمار متوفیان امسال نسبت به سال گذشته

 

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با تاکید بر اینکه متأسفانه همشهریان هشدارها را جدی نمی‌گیرند، تصریح کرد: آمار متوفیان امسال نسبت به سال گذشته افزایشی بوده و این به علت عدم رعایت موارد ایمنی است.

ارسال دیدگاه شما